Δυσκαμψία και δυσκίνητες αρθρώσεις

Sharing is caring!

Δυσκαμψία και δυσκίνητες αρθρώσεις

Καθίσατε στην καρέκλα και πρέπει να σηκωθείτε, αλλά το σώμα σας δεν σας ακολουθεί; Η δυσκολία στην κίνηση των αρθρώσεων μετά από την ανάπαυση είναι γνωστή ως δυσκαμψία.

Πολύ συχνά, οι αρθρώσεις που αρνούνται να «υπακούσουν» στα κελεύσματα του εγκεφάλου σας, δυσκολεύοντας την κίνησή σας, συνιστούν σύμπτωμα κάποιας ρευματικής πάθησης. Κι όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, δίνοντας λίγη παραπάνω προσοχή σε αυτό το σύμπτωμα που σας δυσκολεύει τη ζωή, μπορεί να είστε πολύ κοντά στη λύση του προβλήματος. Η σοβαρότητα και η διάρκεια της δυσκαμψίας είναι πολύ χρήσιμες στη διάκριση μεταξύ ορισμένων ρευματικών παθήσεων. Η πρωινή δυσκαμψία π.χ. είναι κοινό χαρακτηριστικό όλων των φλεγμονωδών ρευματικών παθήσεων και έχει διάρκεια μεγάλη, που ξεπερνά την μισή ώρα.

Η έντονη δυσκαμψία μετά από ακινησία, που διαρκεί λίγα μόνο λεπτά της ώρας, ωστόσο, αποτελεί ένδειξη οστεοαρθρίτιδας. Εκτός από τη δυσκαμψία των αρθρώσεων, οι ρευματικές παθήσεις μοιράζονται και άλλα κοινά χαρακτηριστικά, τα οποία είναι:

  • Ο πόνος στο μυοσκελετικό σύστημα που, ανάλογα με τη μορφή και την εντόπιση της πάθησης, μπορεί να αφορά στις αρθρώσεις, τους τένοντες, τους ορογόνους θυλάκους, τους μυς, τα οστά, τη μέση ή τον αυχένα.
  • Η διαταραχή των κινητικών λειτουργιών, δηλαδή η δυσκολία στις κινήσεις ή ο περιορισμός των κινήσεων των αρθρώσεων ή της μέσης ή του αυχένα. Στην Ευρώπη, 40 εκατ. εργαζόμενοι υποφέρουν από χρόνιο μυοσκελετικό πόνο κι αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την εργασία τους, λόγω της κατάστασης της υγείας τους. Η μειωμένη παραγωγικότητα των ατόμων αυτών δημιουργεί τεράστιο βάρος στην οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που υπολογίζεται στα 240 δισ. ευρώ. Οι ρευματικές και λοιπές μυοσκελετικές παθήσεις ευθύνονται για το 49% των ημερών απουσίας από την εργασία, καθώς για το 60% των περιπτώσεων μόνιμης ανικανότητας για εργασία στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πρόληψη κατά της δυσκαμψίας

  • Η παχυσαρκία αυξάνει πιθανότητα προσβολής από οστεοαρθρίτιδα.
  • Η χρόνια καταπόνηση των αρθρώσεων, λόγω ακατάλληλων αθλητικών προγραμμάτων, αθλητικών υποδημάτων ή υπερβολών κατά την άσκηση, μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες εκδήλωσης της νόσου.
  • Καθοριστική σημασία στην πρόληψη της εκφυλιστικής οστεοαρθρίτιδας είναι η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης D.
  • Τέλος, το αυξημένο ουρικό οξύ επιδεινώνει τη φθορά που προκαλεί ο χρόνος στις αρθρώσεις σε ευαίσθητα άτομα και πρέπει περιοδικά να εξετάζεται προληπτικώς. Η κατάχρηση αλκοόλ, η ανεπαρκής λήψη νερού και οι απότομες αυξομειώσεις του βάρους, συντελούν στην αύξηση του ουρικού οξέος.
Προηγούμενο άρθροMV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS

Κατά γενική ομολογία θεωρούμε ξεγραμμένος ή πιο σωστά αποτυχημένος. Αφού σας συστήθηκα, πάμε παρακάτω. Για εμένα δεν υπάρχουν διλήμματα, γιατί ξέρω τι θέλω και τι αναζητώ στη ζωή μου. Από μικρός έπαψα να συμβιβάζομαι και άρχισα να αγωνίζομαι. Το Μοναδικό μου εργαλείο είναι το γράψιμο και η ουδέτερη σκέψη μου.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Διαβάστε το άρθρο εδώ

Post Author: admin