Τι είναι μηχανή αναζήτησης και πληροφορίες πως ψάχνουμε

Sharing is caring!

Τι είναι μηχανή αναζήτησης και πληροφορίες πως ψάχνουμε

Στις παρακάτω ενότητες θα μάθετε αρκετά χρήσιμα πράγματα που αφορούν τις μηχανές αναζήτησης και πως να τις χρησιμοποιήσετε, ούτως ώστε να απλοποιήσετε την καθημερινότητά σας στο διαδίκτυο και να αποκομίσετε τα μέγιστα οφέλη χωρίς να χάνετε χρόνο.

Πίνακας περιεχομένων

Τι είναι μηχανή αναζήτησης

Είναι η πρώτη μας επιλογή για να αναζητήσουμε πληροφορίες στο διαδίκτυο και να ανακαλύψουμε ιστοσελίδες, φωτογραφίες, βίντεο κ.λπ. Οι μηχανές αναζήτησης διανύουν αισίως την τρίτη δεκαετία της ζωής τους και δεν παύουν να αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία world wide web

Η Google αποτελεί στις μέρες μας τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης, αλλά γενικότερα υπάρχουν πολλές search engines που έχουν τη δική τους μακρά ιστορία, που κρατάει κάτι παραπάνω από τριάντα χρόνια διαδρομής. Από το ιστορικό Archie, που δημιουργήθηκε το 1990 για το FTP -όταν ακόμη το Web βρισκόταν στα σπάργανα-, φθάσαμε σήμερα σε μηχανές αναζήτησης με εντυπωσιακές δυνατότητες και ακρίβεια που πραγματικά μας κάνει να… ανησυχούμε για την ακεραιότητα των προσωπικών μας δεδομένων.

Οι μηχανές αναζήτησης σήμερα προσπαθούν να γίνουν ακόμα πιο έξυπνες και να μαντεύουν τι θέλει να βρει ο χρήστης, παρουσιάζουν λήμματα σχετικά με αυτό που αναζητάμε (βασιζόμενοι σε σχετικές έρευνες που έχουν κάνει οι άλλοι χρήστες επί του θέματος) και φιλτράρουν καλύτερα τα αποτελέσματα. Κάποιες άλλες, πάλι, συνεργάζονται με συγκεκριμένα sites, από τα οποία αντλούν τα αποτελέσματα (ένα είδος meta search engines) και τα οποία προσαρμόζουν στη δική τους σελίδα, οργανώνοντάς τα κατάλληλα, ώστε να βρείτε αυτό που θέλετε χωρίς δεύτερο ή τρίτο κλικ.

Οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης, όμως -ανεξαρτήτως της τεχνολογίας που χρησιμοποιούν-, έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό. Ψάχνουν για πληροφορίες στην “επιφάνεια” του Web, αγνοώντας τις υπόλοιπες που βρίσκονται “κάτω” από αυτήν, στο επονομαζόμενο και “Deep Web”. Τι είναι, όμως, το Deep Web; Με τον όρο χαρακτηρίζουμε τον όγκο των πληροφοριών που είναι συγκεντρωμένες κυρίως σε online βάσεις δεδομένων (πανεπιστήμια, επιστημονικές κοινότητες και υπηρεσίες διάφορων ειδών) και οι οποίες συνήθως εμφανίζουν τα αποτελέσματά τους δυναμικά.

Oι πληροφορίες αυτές μένουν συνήθως έξω από τα δίχτυα των μηχανών αναζήτησης, περιορίζοντας έτσι σημαντικά το κέρδος από τη χρήση τους. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα από την είσοδο σε αυτές τις “κλειστές” βιβλιοθήκες είναι η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων που προσφέρουν. Όπως μπορείτε να αντιληφθείτε, δεν πρόκειται για πληροφορίες που μπορεί να αναρτήσει ο καθένας στο Διαδίκτυο και οι οποίες πιθανόν να είναι ανακριβείς, ελλιπείς, ή εντελώς λανθασμένες.

Το Deep Web όμως, δεν είναι τόσο δημοφιλές όσο η “επιφάνεια” του Web. Άλλωστε, για να ανακαλύψουμε απλές καθημερινές πληροφορίες, για παράδειγμα τη θερμοκρασία σε κάποια πόλη του κόσμου, αθλητικές δραστηριότητες, software, hardware ή τεχνολογικά νέα και άλλα, αρκεί μια απλή έρευνα σε οποιαδήποτε “συμβατική” μηχανή αναζήτησης. Όταν, όμως, οι ανάγκες μας για σοβαρή, έγκυρη και -γιατί όχι;- επιστημονική πληροφόρηση ξεφεύγουν από αυτά τα πλαίσια, το Deep Web είναι μονόδρομος.

Google

http://www.google.com

Ποιος είναι ο λόγος που το Google έκανε αισθητή την παρουσία του από τόσο νωρίς; Το μυστικό βρίσκεται στον τρόπο που “επιλέγει” τις σελίδες που αναζητά ο χρήστης. Το Google χρησιμοποιεί μια πατενταρισμένη τεχνολογία, που ονομάζεται “PageRank”, η οποία βαθμολογεί τις σελίδες, ανάλογα με τον αριθμό των sites που περιλαμβάνουν συνδέσμους προς αυτές (στην πραγματικότητα ο αλγόριθμος είναι πιο πολύπλοκος από όσο φαίνεται εδώ).

Όμως εδώ και αρκετά χρόνια αυτός ο μετρήσιμος δείκτης δεν είναι διαθέσιμος στους χρήστες πάρα μόνο στους προγραμματιστές και τους μηχανικούς της εταιρείας, καθαρά για αποφυγή της κατάχρησης και χειραγώγησης του PageRank, προφανώς γιατί όλη η κατάσταση είχε ξεφύγει σε σημείο να στηθεί μία ολόκληρη βιομηχανία επάνω, όπου ο καθένας πουλούσε συνδέσμους καθαρά για κερδοσκοπικούς λόγους

Μέχρι την παρουσίαση αυτής της τεχνολογίας, οι μηχανές αναζήτησης “έφερναν” σελίδες με βάση τη συχνότητα του λήμματος που βρισκόταν σε αυτές. Το σημαντικό, όμως, με το PageRank είναι ότι “συμβαδίζει” με την ανθρώπινη σκέψη: Όταν υπάρχει πληθώρα αναφορών για ένα θέμα από “τρίτους”, τότε μάλλον πρόκειται για κάτι δημοφιλές και ξεχωριστό (είτε θετικά είτε αρνητικά). Η ακρίβεια των αποτελεσμάτων του Google, που βασίζεται στο PageRank, αποτέλεσε ουσιαστικά και το μεγάλο συγκριτικό του πλεονέκτημα.

Το μυστικό επιτυχίας της Google είναι τα σωστά αποτελέσματα που αναδύονται στις πρώτες σελίδες της, και όχι τις ασυναρτησίες συναντάς συνήθως τις υπόλοιπες μικρές ανταγωνίστριες της.

Πως ψάχνουμε στο Google

Η εισαγωγή μίας ή περισσότερων λέξεων στη γραμμή αναζήτησης του Google θα σας προσφέρει τις περισσότερες φορές τα επιθυμητά αποτελέσματα. Υπάρχουν, παρ’ όλα αυτά, ορισμένες χρήσιμες λέξεις-κλειδιά αλλά και σύμβολα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για το φιλτράρισμα αλλά και την καλύτερη οργάνωση των αποτελεσμάτων σας. Κάποια λειτουργούν εξίσου καλά και σε άλλες μηχανές αναζήτησης.

Συγκεκριμένη φράση ( “ ” )

Χρησιμοποιήστε τα εισαγωγικά, για να συγκεκριμενοποιήσετε την αναζήτησή σας. Αν ψάχνετε, για παράδειγμα, για ένα ονοματεπώνυμο και δεν θέλετε να εμφανιστούν σελίδες που θα εμπεριέχουν μόνο το ένα από τα δύο ονόματα.
Παράδειγμα: “Κώστας Παπαδόπουλος”

Συγκεκριμένη λέξη (+)

Χρησιμοποιήστε το σύμβολο της πρόσθεσης πριν από κάποια λέξη, για να συμπεριληφθεί αυτή στα αποτελέσματα της αναζήτησης, όπως ακριβώς δηλώθηκε (στον ίδιο αριθμό και χωρίς συνώνυμα, ούτε παράγωγα αυτής).
Παράδειγμα: “+dvd”

Αφαίρεση λέξης ( – )

Χρησιμοποιήστε το σύμβολο της αφαίρεσης πριν από κάποια λέξη για να αποτρέψετε την εμφάνιση αποτελεσμάτων που την περιλαμβάνουν.
Παράδειγμα: “Windows Vista -XP”

Το Google Maps προσφέρει πολύ χρήσιμες λεπτομέρειες, όσον αφορά το οδικό δίκτυο της χώρας μας – και όχι μόνο

Παραπλήσιες λέξεις ( ~ )

Η περισπωμένη, σύμβολο γνωστό και ως “tilde”, προηγείται μιας λέξεως για να αναζητήσουμε σελίδες που να περιλαμβάνουν αυτήν, καθώς και συνώνυμά της.
Παράδειγμα: “Texnologia Net ~laptop”

Πολλαπλές λέξεις (OR)

Χρησιμοποιείται για να αναζητήσετε σελίδες που περιλαμβάνουν είτε τη μία είτε την άλλη λέξη, από τις δύο που θα αναζητήσετε.
Παράδειγμα: “Vista OR XP”

Πληροφορίες για ένα site (info)

Πληκτρολογήστε info, ακολουθούμενο από το URL ενός site, για να εμφανιστούν πληροφορίες όσον αφορά το περιεχόμενό του ή συνοπτικό δείγμα από τα κείμενα της πρώτης σελίδας του.
Παράδειγμα: “info:texnologia.net”

Αναζήτηση μόνο σε ένα site (site)

Χρησιμοποιήστε τον όρο “site” ακολουθούμενο από το URL ενός site και ένα λήμμα, για να αναζητήσετε πληροφορίες για αυτό το λήμμα μόνο στο συγκεκριμένο site. Παράδειγμα: “site:texnologia.net gmail”

Sites που σχετίζονται με το δηλωθέν site (link)

Προχωρημένος τύπος αναζήτησης, για σελίδες που συνδέονται με τη διεύθυνση που έχει χρησιμοποιηθεί ως θέμα αναζήτησης.
Παράδειγμα: “texnologia.net”

Ορισμός λέξης (define)

Παρουσιάζει μία σελίδα με ορισμούς για το λήμμα που επιλέξατε. Εξαιρετικά χρήσιμο για να βρίσκετε ακρωνύμια και συντμήσεις λέξεων.
Παράδειγμα: “define:SATA”

Μουσικές αναζητήσεις (music)

Χρησιμοποιήστε τον όρο “music” για να αναζητήσετε πληροφορίες αποκλειστικά από τη μουσική σκηνή (καλλιτέχνες, άλμπουμ, γκρουπ κ.ά.).
Παράδειγμα: “music: LINKIN PARK”

Χρησιμοποιώντας τον όρο “music” στο Google, μπορείτε να αναζητήσετε αποτελέσματα αποκλειστικά πληροφορίες από τον καλλιτεχνικό κόσμο.

Επιπλέον υπηρεσίες

Εκτός από τη λειτουργία αναζήτησης με βάση λέξεις-κλειδιά, το Google προσφέρει 22 ειδικά “χαρακτηριστικά” για έρευνα σε κατηγορίες όπως συνώνυμα, καιρικές προβλέψεις, χρηματιστήριο, μετατροπές τιμών, χάρτες και πολλά ακόμα ενδιαφέροντα. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν -και το οποίο προσέθεσαν αργότερα και άλλες υπηρεσίες- είναι το κοινό login με ένα και μοναδικό σετ username-password.

Έτσι, αρκεί να έχετε έναν και μοναδικό λογαριασμό στο Google, για να δείτε τα e-mails σας (http://www.gmail.com), να αποθηκεύσετε τους προσωπικούς σας χάρτες online (http://maps.google.com), να ανεβάσετε τις φωτογραφίες σας (http://picasaweb.google.com), αλλά και να δείτε τα βίντεό σας από το Youtube (http://www.youtube.com). Από τη στιγμή που θα κάνετε login σε κάποια υπηρεσία, μπορείτε να μεταβείτε κατευθείαν σε κάποια άλλη, παραμένοντας ενεργός χρήστης. Σημειώστε ότι για τη χρήση κάποιων υπηρεσιών, όπως της μηχανής αναζήτησης αλλά και της θέασης βίντεο στο Youtube, δεν απαιτείται login, αν και έχετε περισσότερες λειτουργίες στα χέρια σας όταν είστε συνδεδεμένος.

Εκείνο, πάντως, που χαρακτηρίζει όλες τις υπηρεσίες είναι -τι άλλο;- η δυνατότητα αναζήτησης. Η κλασική γραμμή αναζήτησης βρίσκεται παντού και θα σας βοηθήσει να βρείτε εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνετε με βάση τα λήμματα που πληκτρολογείτε, είτε πρόκειται για τα e-mails σας, είτε για τις εικόνες σας, τα blog σας (http://www.blogger.com), τις ειδήσεις (http://www.google.com/reader), τα έγγραφά σας ή οτιδήποτε άλλο φιλοξενείται στους servers της εταιρείας.

Ορισμένες υπηρεσίες χρησιμοποιούν επιπρόσθετα συγκεκριμένες τεχνικές οργάνωσης του υλικού σας. Πάρτε για παράδειγμα τις ετικέτες (labels) ή τα Αγαπημένα (Starred) του Gmail, που σας επιτρέπουν να μαρκάρετε συγκεκριμένα e-mails για να τα ομαδοποιήσετε και να τα βρίσκετε πιο εύκολα. Η ίδια λογική χρησιμοποιείται και για τις φωτογραφίες σας στο Picasaweb, αλλά και στο Google Docs (http://docs.google.com).

Υπέρ

  • Μία από τις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης περιλαμβάνει έρευνα και για πολλούς τύπους αρχείων, όπως είναι τα PDF, DOC, PS και άλλα.
  • Τα αποτελέσματα βασίζονται στο σύστημα αναφοράς των σελίδων από άλλα sites (PageRank).
  • Η μηχανή αναζήτησης συνεργάζεται με ένα σωρό υπηρεσίες της Google.

Κατά

  • Δεν υποστηρίζει πλήρεις συναρτήσεις Boolean.
  • Αποθηκεύει (index) μόνο τα πρώτα 101Kb μιας σελίδας και τα πρώτα 120KBs από ένα αρχείο PDF.
  • Συνήθως ψάχνει για συνώνυμα και παράγωγα των λέξεων χωρίς να σας ρωτήσει.

Bing

http://www.bing.com

Και το όνομα αυτής… Bing! Μετρά μόλις λίγους μήνες από την παρουσίασή της από τη “μαμά” Microsoft και ήδη έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον της ιντερνετικής κοινότητας. Η συντριπτική πλειονότητα των άρθρων που έχουν γραφτεί στο Διαδίκτυο για το Bing το φέρουν σε άμεση αντιπαράθεση με το Google – δεν σας κρύβουμε, άλλωστε, ότι και εμείς, αντίστοιχα, σκεφτήκαμε: Ποιος ο λόγος να “αλλάξουμε” την καλύτερη μηχανή αναζήτησης του Web;

  • Πρώτον, έχοντας δουλέψει αρκετά με το Bing, θεωρούμε ότι η σύγκριση με το Google δεν είναι σωστή, αφού η νέα μηχανή της Microsoft προσφέρει νέα χαρακτηριστικά και λειτουργίες, ενώ διαθέτει επίσης διαφορετική φιλοσοφία (αυτή της λήψης αποφάσεων για το χρήστη, που θα εξετάσουμε στη συνέχεια).
  • Δεύτερον, δεν είναι ανάγκη να επιλέξετε μία από τις δύο, καθώς μπορείτε απλώς να τις χρησιμοποιείτε παράλληλα, εκμεταλλευόμενοι τα δυνατά σημεία τους.

Βασικές υπηρεσίες

Η πρώτη σελίδα του Bing αναμφισβήτητα θυμίζει… Google. Λιτή, με τη γραμμή αναζήτησης να δεσπόζει στο μέσον της πρώτης σελίδας, και μια εικόνα -συνήθως κάποιο τοπίο- να αποτελεί τη μόνη διαφοροποίηση με την προαναφερθείσα μηχανή αναζήτησης. Το Bing θα ανιχνεύσει ότι το χρησιμοποιούμε από τη χώρα μας και θα εμφανίσει την ελληνική έκδοσή του. Δυστυχώς, αυτή η ευκολία, παρόλο που θεωρητικώς είναι ένα θετικό χαρακτηριστικό, στην πράξη αποδεικνύεται προβληματική.

Η ελληνική έκδοση για κάποιο λόγο εξαφανίζει από την πρώτη σελίδα τους συνδέσμους προς τις άλλες υπηρεσίες της μηχανής, όπως είναι τα βίντεο, οι χάρτες και το shopping, και τους συγχωνεύει κάτω από το σύνδεσμο “Περισσότερα”. Για να έχετε πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες, θα πρέπει να κάνετε κλικ στον παραπάνω σύνδεσμο και να περάσετε σε μια δεύτερη σελίδα, όπου και θα τις συναντήσετε, αλλά… στα αγγλικά.

Η αναζήτηση βίντεο στο Bing προσφέρει μια σειρά από ενδιαφέροντα φίλτρα, για να περιορίσετε τα αποτελέσματα.

Θα σας προτείναμε, λοιπόν, εξαρχής να δηλώσετε ως χώρα χρήστη το Ηνωμένο Βασίλειο (από την κορυφή της σελίδας), για να αποφύγετε τα περιττά κλικ. Ο δεύτερος λόγος που πρέπει να το κάνετε αυτό είναι διότι το Bing δεν εμφανίζει related searches (προτεινόμενες με αυτό που ψάχνετε αναζητήσεις), όταν είναι ρυθμισμένο στην ελληνική έκδοση(!).

Κάτι άλλο που ανακαλύψαμε με απογοήτευση είναι ότι η μηχανή παρουσιάζει ακόμα πιο έγκυρα related searches, όταν ορίσουμε ως χώρα τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής (δοκιμάστε να ψάξετε για “Obama” ή για “Canon Ixus” από την “Αμερική” και, στη συνέχεια, από την “Αγγλία”). Το Bing μάς εκπλήσσει δυσάρεστα και χρειάζεται πάρα πολλή δουλειά στο συγκεκριμένο “κομμάτι” (βρίσκεται, βέβαια, ακόμη σε μορφή Beta). Στην πράξη, τα related searches που παρουσιάζονται αριστερά στη σελίδα της αναζήτησης προσφέρουν αρκετά σημαντική βοήθεια και είναι ένα -αν μη τι άλλο- καλοδεχούμενο χαρακτηριστικό. Η μηχανή αναζήτησης προσπαθεί να ανακαλύψει τι ακριβώς ψάχνει ο χρήστης και του δίνει αντίστοιχες προτάσεις (λήψη αποφάσεων).

Η έρευνα για εστιατόρια και ξενοδοχεία στο Bing λειτουργεί, προς το παρόν, μόνο για συγκεκριμένες πόλεις.

Δοκιμάσαμε, για παράδειγμα, να ψάξουμε για το παιχνίδι “world of warcraft” και εμφανίστηκαν σχετικές αναζητήσεις για την αμερικάνικη και την ευρωπαϊκή έκδοση, για add-ons αλλά και για προτεινόμενα cheats. Ακριβώς επάνω από τα related searches εμφανίστηκαν επιπροσθέτως δύο σύνδεσμοι News και Videos, για άμεση μεταφορά στα σχετικά με αυτές τις κατηγορίες αποτελέσματα. Το τελευταίο χαρακτηριστικό, πάντως, ο διαχωρισμός δηλαδή με βάση την κατηγορία των αποτελεσμάτων, λειτουργεί μόνο με συγκεκριμένα λήμματα.

Πως ψάχνουμε στο Bing

Πληκτρολογήσαμε πολλά ενδιαφέροντα λήμματα και όρους στη γραμμή αναζήτησης του Bing και σας προτείνουμε κάποια από αυτά -καθώς και λειτουργίες της μηχανής αναζήτησης- που μας άρεσαν περισσότερο. Ορισμένα από όσα θα διαβάσετε, στη συνέχεια, λειτουργούν και στο Google αλλά και στο Yahoo!, οπότε μη διστάσετε να τα δοκιμάσετε και εκεί.

Τι καιρό κάνει;

Πληκτρολογήστε “weather in”, ακολουθούμενο από μια πόλη, για να εμφανιστούν η θερμοκρασία και οι καιρικές συνθήκες στην πόλη αυτήν καθώς και πρόβλεψη για τις επόμενες τέσσερις ημέρες.
Παράδειγμα: “Weather in Athens”

Τι ώρα είναι;

Για να δείτε τι ώρα είναι σε κάποιο σημείο του πλανήτη, πληκτρολογήστε “Time in”, ακολουθούμενο από κάποια πόλη. Παράδειγμα: “Time in Berlin”

Που θα μείνω και τι θα φάω;

Το Bing διαθέτει υπηρεσία χαρτογράφησης (http://www.bing.com/maps) που περιλαμβάνει πολλά σημεία ενδιαφέροντος (θυμίζει πάρα πολύ το Google Maps). Για να ανακαλύψετε, για παράδειγμα, προτεινόμενα ξενοδοχεία ή εστιατόρια σε κάποια πόλη, πληκτρολογήστε “restaurants/hotels in”. Δυστυχώς, δεν λειτουργεί για ελληνικές τοποθεσίες.
Παράδειγμα: “Hotels in Madrid”

Μετατροπές μονάδων

Μετατρέψτε μεγέθη από μία μονάδα μέτρησης σε μία άλλη κατευθείαν από τη γραμμή αναζήτησης. Λειτουργεί για όλα τα φυσικά μεγέθη αλλά και για τις νομισματικές μονάδες.
Παράδειγμα: “10 km to miles”

Φίλτρα εικόνας

Η λειτουργία της εύρεσης εικόνων περιλαμβάνει μερικά ενδιαφέροντα φίλτρα. Μπορείτε, για παράδειγμα, να αναζητήσετε ασπρόμαυρες ή wide φωτογραφίες αλλά και να ζητήσετε από το Bing να σας “φέρει” μόνο κοντινά πορτρέτα ανθρώπων, και όχι ολόσωμες φωτογραφίες αυτών.

Preview Pane

Δίπλα από κάθε αποτέλεσμα εμφανίζεται μια χαρακτηριστική “γραμμή” (όταν μετακινήσετε εκεί τον κέρσορα του ποντικιού), η οποία παρουσιάζει ένα “μπαλονάκι” με μια σύνοψη του περιεχόμενου της σελίδας – χρήσιμο για να δείτε τι περιλαμβάνει πριν κάνετε κλικ.

Πάμε για ψώνια;

Κάντε κλικ στο σύνδεσμο Shopping από την κεντρική σελίδα, για να έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία σύγκρισης τιμών προϊόντων από online καταστήματα. Η τελευταία θυμίζει πάρα πολύ το δικό μας skroutz.gr, αλλά δυστυχώς δεν περιλαμβάνει ελληνικά καταστήματα.

Για τα ταξίδια σας

Στη διεύθυνση http://www.bing.com/travel θα βρείτε και έναν οδηγό εύρεσης αεροπορικών εισιτηρίων αλλά και ξενοδοχείων, που σίγουρα θα αποδειχθεί πολύτιμος, σε περίπτωση που σκέπτεστε να ταξιδέψετε.

Υπέρ

  • Ταχύτατη, εμφανίζει τα αποτελέσματα σε χρόνο ντε τε
  • Καλαίσθητο περιβάλλον εργασίας και σωστή οργάνωση των αποτελεσμάτων
  • Προχωρημένες λειτουργίες έρευνας multimedia υλικού

Κατά

  • Το Related Search δεν λειτουργεί, αν ορίσετε ως χώρα την Ελλάδα.
  • Πολλές από τις λειτουργίες “αποφάσεων” δεν παρέχονται για τη χώρα μας.

Το παρόν άρθρο δεν τελείωσε εδώ. Το αφιέρωμα θα συνεχιστεί και με τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης στο απώτερο μέλλον, ούτως ώστε να σας κρατήσουμε σε αγωνία.

Διαβάστε το άρθρο εδώ

Post Author: admin